loading...
تیم طراحی سایت و سئو سایت شهر سئو
توسعه دهنده موفق سایت بازدید : 57 جمعه 19 فروردین 1401 نظرات (0)

امروزه کسب و کارهای آنلاین بسیار موفق شده اند و محبوبیت این مدل کسب و کار به حدی رسیده است که بسیاری از افرادی که محصولاتی برای ارائه دارند به فکر طراحی سایت وردپرسی فروشگاهی افتاده اند تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند و سود خود را افزایش دهند. درآمد.

اگر قصد ایجاد فروشگاه های آنلاین را دارید، در این مقاله ویدووب با ما همراه باشید تا شما را با ساده ترین راه ها برای ایجاد یک سایت فروشگاهی موفق آشنا کنیم.

انواع روش ها برای ایجاد فروشگاه اینترنتی.
راه های مختلفی برای راه اندازی سایت فروشگاهی وجود دارد و هر روش بسته به نوع و اندازه کسب و کار شما متفاوت است.

دنیای بزرگ مخاطبان آنلاین را از دست ندهید!

1. استفاده از رمزگذاری اختصاصی:
اگر کسب و کار شما بزرگ است و به امکانات پیچیده زیادی نیاز دارید، توصیه می شود از روش کدنویسی اختصاصی برای سایت فروشگاهی خود استفاده کنید. برای این کار باید با یک برنامه نویس حرفه ای یا شرکتی که خدمات برنامه نویسی حرفه ای ارائه می دهد مشورت کنید.

2. استفاده از وردپرس (سیستم مدیریت محتوا):
راه اندازی وب سایت فروشگاهی آنلاین با وردپرس راه آسانی است و فقط کافی است هاست و دامنه وب را خریداری کنید، وردپرس را روی آن نصب کنید و با طراحی ظاهر و ظاهر سایت از امکانات آن لذت ببرید. نکته مهم این است که برای فروشگاه سازی وردپرس باید افزونه ووکامرس، افزونه درگاه پرداخت و چند افزونه دیگر مناسب نیاز خود را نصب کنید. بهترین شرکت طراحی سایت می تواند به راحتی نیازهای شما را برآورده کند و به شما در رسیدن به هدف فروش محصول کمک کند.

3. استفاده از فروشگاه ساز:
فروشگاه سازها برخی از جدیدترین راه حل ها و ساده ترین راه ها برای ایجاد فروشگاه های آنلاین هستند. وب سایت ساز یک سیستم مدیریت محتوای ساده است که شما را قادر می سازد تا یک وب سایت کامل و کم هزینه با کمترین میزان کدنویسی و دانش فنی داشته باشید.

در این روش طراحی و مدیریت بر عهده شرکت میزبان می باشد و همچنین می توانید از مشاوران فنی آن ها مشاوره و راهنمایی های لازم را دریافت کنید. این بهترین، سریع ترین و ارزان ترین راه برای ایجاد یک سایت فروشگاه آنلاین است.

انواع روش ها برای راه اندازی سایت فروشگاه اینترنتی

مراحل مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت خرده فروشی موفق در اینترنت
برای ایجاد آسان یک فروشگاه آنلاین، باید در نظر داشته باشید که می توانید با استفاده از رنگ آمیزی به هدف نهایی خود برسید. در زیر، صفر تا صد راه اندازی سایت فروشگاهی را که باید در نظر بگیرید، توضیح خواهیم داد.

مرحله 1: محصولات را به درستی تعریف کنید:
توجه به محصولاتی که قادر به ارائه و در چه شرایطی هستید بسیار مهم است. قبل از راه اندازی سایت خود، به دقت در مورد آن فکر کنید و به طور واضح به سوالات زیر پاسخ دهید:

آیا محصولات فیزیکی هستند و باید برای مشتریان ارسال شوند؟
اگر آنها محصولات فیزیکی هستند، چگونه می توانید آنها را به مشتریان خود برسانید؟
آیا محصولات انتخابی شما برای فروش آنلاین مناسب هستند؟
آیا جای مناسبی برای نگهداری محصولات وجود دارد؟
تنوع محصولات چقدر است؟ آیا کسب و کار مربوط به یک محصول واحد است یا روی محصولات متنوعی سرمایه گذاری کرده اید؟
محدوده سنی و جنسیتی کاربران شما چقدر است؟
آیا محصولاتی که ارائه می دهید در بین عموم مردم محبوب هستند؟ یا افراد و اقشار خاصی فقط از شما خرید خواهند کرد؟
پس از پاسخ به سوالات بالا، وقت آن است که نگاهی به رقبای خود بیندازید، آنها را بشناسید و پتانسیل فروش آنها را در سایت فروشگاهی به دقت ارزیابی کنید.
مرحله 2 - نام تجاری و نام دامنه وب سایت را انتخاب کنید:
برای شغل و حرفه ای که انتخاب کرده اید، برندی با برند مناسب انتخاب کنید. هنگام انتخاب یک نام تجاری، به خاطر داشته باشید که باید آسان و به خوبی توسط عموم به خاطر بسپارد و همچنین مرتبط ترین نام تجاری شما باشد. در مرحله بعد باید دامنه ای را انتخاب و ثبت کنید که با نام انتخابی شما مطابقت داشته باشد. توصیه می شود نام تجاری خود را برای نام دامنه خود نیز در نظر بگیرید.

مرحله 3: خرید هاست:
وب سرور فضایی است که قرار است تمامی اطلاعات سایت شما در آن قرار گیرد و کاربران از طریق آن به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. هنگام انتخاب هاست خود دقت کنید که خدمات با کیفیت و پشتیبانی فنی خوبی داشته باشد و بتوانید به راحتی محصولات خود را روی تخت خود بفروشید.

مرحله 4: طراحی سایت فروشگاهی:
یکی از ساده ترین راه ها برای راه اندازی یک سایت ویترینی موفق، طراحی یک وب سایت با کیفیت است تا شما و کاربرانتان بتوانید به راحتی به اهداف نهایی خود برسید. برای طراحی وب سایت شرکتی خود برای فروش محصولات باید به جذابیت آن و در عین حال سادگی و راحتی آن برای کاربر در هنگام خرید توجه کنید. همانطور که گفته شد برای راه اندازی این قالب وب سایت می توانید از سه روش کدنویسی اختصاصی استفاده کنید یا از قالب ها و سیستم های مدیریت محتوای آماده مانند وردپرس یا فروشگاه سازها استفاده کنید که کاملاً به نوع کسب و کار شما بستگی دارد.

مرحله 5: چیدمان صفحه اصلی:
هدف اصلی تمامی فروشگاه های اینترنتی هدایت کاربران به صفحات خرید محصول است که باید در صفحه اصلی به آن توجه ویژه ای شود. برای این کار باید محصولات پرفروش، پیشنهادات ویژه، جدیدترین محصولات و محصولات با تخفیف را در صفحه اول به بازدیدکنندگان ارائه دهید. برای انجام این کار، خلاقیت به خرج دهید و از نمایش اسلایدها و بنرهای جذاب برای جذب مخاطبان خود استفاده کنید.

مرحله 6: طراحی صفحه دسته بندی محصول:
در فروشگاه اینترنتی شما باید محصولات خود را دسته بندی کنید که کاملا به تعداد محصولات و وسعت کار شما بستگی دارد. به طور کلی باید این کار را به گونه ای انجام دهید که دسترسی مخاطبان به سایت برای رسیدن به هدف نهایی خود که خرید آسان یک محصول است، آسان شود.

مرحله 7: طراحی صفحه محصول:
صفحه محصول یکی از مهمترین صفحات یک فروشگاه اینترنتی است. این صفحه باید دارای توضیحات دقیق و کامل با عکس های واضح باشد و مزایا و ویژگی های محصول ذکر شود. در این صفحات دکمه افزودن به سبد خرید را با طراحی زیبا در معرض دید قرار دهید.

اگر محصول دارای گارانتی ویژه اعم از رایگان و تخفیف است، حتما این موارد را در دید مخاطبان خود نگه دارید. همچنین باید بخشی برای نظرات و پرسش و پاسخ کاربران در این صفحه وجود داشته باشد. اگر محصول شامل سایر محصولات مرتبط و مکمل است، حتما آن را در صفحه بازدیدکننده قرار داده و عاقلانه پیشنهاد دهید.

مراحل لازم برای راه اندازی یک سایت خرده فروشی اینترنتی موفق

مرحله 8: دریافت مجوز و درگاه پرداخت:
برای ایجاد سایت فروشگاه اینترنتی نیاز به درگاه پرداخت دارید که برای طی مراحل قانونی باید از آن استفاده کنید.

درگاه بانکی مستقیم

برای دریافت درگاه پرداخت می توانید مستقیما به بانک مراجعه کرده و بین خود قرارداد ببندید. لازم به ذکر است برای دریافت درگاه بانکی مستقیم، ابتدا باید مراحل قانونی خاصی را برای دریافت توکن الکترونیکی طی کنید.

درگاه پرداخت واسط

برای دریافت درگاه پرداخت می توانید از واسطه ها کمک بگیرید که درصد مشخصی از هزینه را از شما دریافت می کنند و درگاه پرداخت را در اختیار شما قرار می دهند. استفاده از این روش در مواردی موثر است که نتوانستید نماد الکترونیکی دریافت کنید که شرکت های واسط بین شما و درگاه های بانکی ممکن است بهترین گزینه برای ورود شما به سایت با ثبت نام و طی مراحل احراز هویت و استفاده از پرداخت شما باشد. پل .
مرحله 9: بهبود تجربه کاربری:
ارائه یک محیط امن و کاربر پسند یکی از مهم ترین مواردی است که در فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه کرد. برای بهبود تجربه کاربری، لطفا به نکات زیر توجه کنید:

سایت واکنش گرا

در نظر داشته باشید که سایت شما باید در نسخه تبلت و موبایل نیز به خوبی نمایش داده شود، زیرا امروزه اکثر کاربران با استفاده از موبایل به سایت ها دسترسی پیدا می کنند و اقدامات مورد نظر را انجام می دهند.

سرعت سایت بالا

سرعت بارگذاری سایت یکی از مواردی است که در راه اندازی سایت فروشگاهی به خصوص در سایت هایی که ترافیک ورودی روزانه زیادی دارند باید بسیار به آن توجه کنید. اگر به این مشکل توجه نکنید، مشتریان زیادی را از دست خواهید داد.

به سوالات و نظرات کاربران پاسخ دهید.

به نظرات و سوالات موجود در نظرات پاسخ دهید و همچنین لیستی از سوالات متداول را تهیه کنید و پاسخ های کوتاه و واضح ارائه دهید.

آموزش خرید محصول.

نحوه خرید و استفاده از امکانات سایت در یک آموزش جامع در محل و بررسی تمامی جوانب فرآیند خرید. در این آموزش، نحوه عملکرد جستجوی پیشرفته، نحوه مقایسه و عملکردها را به وضوح توضیح دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 70
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 1,004
  • بازدید کلی : 2,205