loading...
تیم طراحی سایت و سئو سایت شهر سئو
توسعه دهنده موفق سایت بازدید : 39 شنبه 31 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

طراحی سایت خدمات حرفه ای
اکثر صاحبان مشاغل خدماتی از اهمیت ایجاد یک وب سایت آگاه هستند و همه آنها به نوعی به فضای مجازی متصل می شوند و در اینترنت و بازاریابی دیجیتال خدمات ارائه می دهند. ایجاد سایت شرکت خدماتی در سال های اخیر به شدت توسعه یافته است. به دلیل رقابت شدید در این زمینه، طراحان سایت های جدید نیز برای عقب نماندن از رقابت با سایت های دیگر، مجبور به خلاقیت یا سرنخ گرفتن از سایت های خارجی برای ایجاد ابزارهای جدید می شوند. این رقابت از سوی دیگر به نفع شرکت های خدماتی است که به صورت حرفه ای و حرفه ای سایت را طراحی می کنند، چرا که این شرکت ها می توانند با ارائه خدمات سطح بالا و رعایت الزامات، ابزارهای جدیدی را در اختیار عموم و کاربران سایت قرار دهند. نیازها و نگرانی های مشتری پیشنهاد دهید آنها را کاملاً از بقیه جدا کنید و آنها را قدرتمندتر کنید.

دامنه مشاغل در بخش خدمات بسیار گسترده است. در واقع مشاغل زیادی را می توان در این گروه قرار داد. راه اندازی وب سایت خدماتی موضوعی مهم و ضروری برای تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات می باشد. یکی از بهترین راه ها برای ارائه خدمات حرفه ای طراحی سایت خدماتی در این زمینه است. در این مقاله مهم ترین ابزارها و صفحات مورد نیاز شرکت های خدماتی مختلف با مثال های تخصصی نشان داده می شود.

مزایای ایجاد یک سایت خدماتی
امروزه هنوز شرکت های خدماتی هستند که ارتباطی با هم ندارند و به روش سنتی فعالیت می کنند. وقتی همه چیز به روش سنتی انجام می شود، افرادی که در شرکت شما کار می کنند، حتی اگر شغلی نداشته باشند، باید در محل کار حضور داشته باشند. این نه تنها سودی نخواهد داشت، بلکه پول و منابع شما را نیز هدر می دهد. اما زمانی که کسب و کار خود را در اینترنت راه اندازی می کنید، از قدرت سرویس تنها در مواقع ضروری استفاده می شود. یکی دیگر از مزیت های وب سایت این است که مشتریان دیگر نیازی به جستجوی شرکت های معتبر برای استخدام نیروی خدماتی ندارند، آنها فقط در موتورهای جستجو مانند گوگل جستجو می کنند، گوگل با توجه به نیاز مخاطبان خود نتیجه مورد نظر را به آنها نشان می دهد. وقتی وارد اینترنت می شوید، برند شما بیشتر نمایان می شود. به عنوان مثال، اگر در گذشته نام شرکت شما فقط به زبان تعداد محدودی از افراد در یک منطقه بود، هنگام طراحی وب سایت شرکتی ، نه تنها افراد شرکت خدماتی، بلکه همه افراد در شهر یا کشور . که می توانید از سایت آنها بازدید کنید و از خدمات آنها بهره مند شوید.


انواع وب سایت های خدماتی


در ساخت سایت خدماتی با دو نوع سایت خاص و تخصصی و طراحی آنها مواجه هستیم. البته در اکثر پروژه هایی که تاکنون در این زمینه انجام شده است، طراحی سایت های شرکتی سبک اصلی طراحان بوده است. زیرا گروه های خدماتی برای ایجاد اعتماد و رفتار تجاری در فضای مجازی علاوه بر معرفی و ارائه خدمات، باید کسب و کار خود را داشته باشند. دو نوع سایت کسب و کار خدمات تخصصی عبارتند از:

خدمات اصلی سایت
سایت های خدمات تخصصی
تفاوت این دو را می توان در نوع خدمات و سطح ارائه آنها فهمید. در شرکت های خدمات مادر، بسیاری از تخصص های خدماتی در زمینه های مختلف تحت پوشش متخصصان مجموعه قرار می گیرند. در واقع این مجموعه ها بر حوزه های خدماتی خاصی تمرکز ندارند و از انعطاف بالایی برای ارائه خدمات متفاوت به مخاطبان سایت شما برخوردارند. خدمات اصلی تحت پوشش این شرکت ها عبارتند از:

اینها تنها بخشی از خدمات ارائه شده توسط سایت های خدمات والدین است. در واقع این مجموعه ها با توجه به حضور اکیپ های فنی و تخصصی در هر منطقه سعی می کنند هیچ خدمتی را بدون پوشش نگذارند. اما در سایت های خدمات تخصصی اینطور نیست. به عنوان مثال، هنگام طراحی وب سایت یک شرکت نظافتی، هدف عمومی و ارائه خدمات در زمینه نظافت منزل یا محل کار است. تخصصی کردن این واکشی ها مزیت هایی نسبت به آرایه های خدماتی دارد. مهمترین مزیت شرکت های خدماتی تخصصی ارائه کیفیت برتر است.

معرفی؛ صفحه مهم برای شرکت های خدماتی
در بسیاری از پروژه های طراحی سایت کسب و کار خدماتی مانند طراحی سایت دکوراسیون داخلی، ارائه کسب و کار یکی از اولویت های سایت می باشد. دلیل این امر کاملاً روشن است. در چنین سایت هایی باید به مشتری اطلاع دهید که توانایی انجام پروژه را بدون محدودیت دارید. از طرفی اگر صفحه را به درستی طراحی نکنید، مخاطبان شما چگونه باید به چنین شرکتی اعتماد کنند؟ چه راه های دیگری برای ملاقات با شما وجود دارد؟
پاسخ به این سوالات دلیل محکمی برای طراحی یک صفحه اصلی شرکت متمرکز و اصولی است. طراحی صفحه تماس حرفه ای به معنای استفاده از تمام عناصر فرآیند طراحی سایت برای جذابیت بیشتر صفحه است. یکی از این ابزارها قالب گرافیکی سایت است. برای چنین صفحه ای نباید از طرح بندی های ساده، ایستا و بی روح استفاده کنید. صفحه معرفی در سایت باید با توجه به روانشناسی و تاثیر رنگ در طراحی سایت سرویس ساخته شود.
دومین عامل مهم در طراحی زیبا و حرفه ای این صفحه، محتوا است. خود محتوا ممکن است شامل ویدئو، متن، پادکست و بنرهای گرافیکی در چنین صفحاتی باشد. اگر طراح بتواند از تمام انواع مطالب ذکر شده در صفحه معرفی به درستی استفاده کند، نتیجه عالی خواهد بود. ویدئویی که در صفحه معرفی شرکت خدمات بارگذاری می شود، علاوه بر نمایش خدمات شرکت، باید تیزر، لوگو و برند خود را نیز در مدت زمان پخش به خوبی نمایش دهد. این یکی از اصول طراحی سایت خدمات حرفه ای است.

اهمیت پورتفولیو در ایجاد یک سایت خدماتی

نمونه کارها یکی از صفحات و ابزار ضروری است که توسط تمامی سایت های خدماتی به اشتراک گذاشته می شود. هنگام طراحی سایت سفارش خدمات، نمونه ها باید به طور گسترده در معرض دید مخاطبان قرار گیرند. حتی اگر تازه کار هستید و نمونه کارهای زیادی ندارید، باید سعی کنید با قرار دادن نمونه های محدود خود به صورت حرفه ای، این صفحه را قدرتمند کنید. طراحان در سایت های خدماتی از قالب های مختلفی برای این منظور استفاده می کنند. مهم ترین نکته در انتخاب قالب نمایش نمونه کارها، جذب هر چه بیشتر مشتری است.

بررسی‌های سایت‌های خدماتی نشان می‌دهد که صفحات نمونه کارها عمدتاً با قالب‌های صرفاً بصری طراحی شده‌اند. تاثیر فوق العاده تصاویر در بازاریابی محتوا ثابت شده است، اما نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که باید در هنگام ایجاد یک سایت خدماتی در نظر بگیرید، به عنوان مثال، شما باید تمام توضیحات مربوط به هر نمونه کار را در آن قرار دهید. البته نیازی به نوشتن مطالب طولانی نیست و می توان برای هر تصویر یا مجموعه تصاویر هر نمونه به سبک کپشن در اینستاگرام محتوا تولید کرد. برای توضیح و درک نیاز به نوشتن کپشن برای تصاویر می توان به پروژه های طراحی سایت سالن زیبایی مراجعه کرد. جایی که در قسمت نمونه کارها با استفاده از عنوان هر عکس، نوع آرایش زیبایی، مدل مو، ابرو و یا عملیات خاصی مانند پرکردن و میکرو سازی برای مخاطبان سایت توضیح داده شده است.

اهمیت صفحه تماس در طراحی سایت خدماتی

طراحی صفحه تماس در هنگام ایجاد سایت خدماتی باید کاملا زیبا و قابل فهم انجام شود. این بدان معناست که تمام اطلاعات از جمله آدرس، شماره تماس، شبکه های اجتماعی، فکس و هر روش دیگر ارتباط با کسب و کار شما باید به راحتی در دسترس مشتریان باشد. در نظر داشته باشید که هدف اصلی از اهمیت این صفحات، اعتماد مشتری است.

مشتریان حرفه ای قبل از خرید یا هنگام سفارش این موضوع را در سایت شما بررسی می کنند. آیا می خواهید بدانید که آیا اطلاعات کامل شرکت در سایت شما وجود دارد؟ آیا کسی هست که بتواند به سوالات و انتظارات شما پاسخ دهد؟ بیشتر فرآیند اعتماد به سایت دقیقاً از این اطلاعات و دسترسی مشتریان به آن ناشی می شود.

سوال دوم در مورد اهمیت طراحی این نوع صفحه خدمات مشتری پس از خرید یا پرداخت می باشد. فردی که مبلغ را چه به صورت ودیعه و چه به صورت پیش پرداخت به عنوان کل مبلغ پرداخت می کند، انتظار دارد توسط شرکت خدماتی پیگیری شود. ممکن است تیم پشتیبانی سایت شما به دلایل مختلف نتواند به موقع به مشتری دسترسی پیدا کند. در این صورت مشتری باید بتواند با شرکت شما ارتباط برقرار کند.

در چنین مواقعی اگر سایت سرویس را اصولی طراحی کرده باشید هیچ نگرانی نخواهید داشت. زیرا شما تمامی روش های دسترسی را در سایت قرار داده اید و مشتری به محض اینکه از طریق راه های ارتباطی مختلف با شما تماس خواهد گرفت.

برچسب ها طراحی سایت ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 73
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 201
  • بازدید سال : 953
  • بازدید کلی : 2,154